Translate

wtorek, 21 lipca 2015

Coca Cola Life


Witam !

Wróciłam z wakacji, z nową energią do działania. Mam już plan nawet jak rozwinąć bloga, mam nadzieję, że się uda. Wakacje nie sprzyjają  ku temu, ale kto wie. :)

A dzisiaj mam dla was " nowość " , niektórzy pewnie słyszeli o Coca Cola Life, inni nawet nie wiedzieli, że coś takiego jest, a dlaczego? Otóż nie spotkałam się z możliwością zakupu tego produktu w Polsce, oczywiście można go zamówić przez internet, ale bezpośrednio w sklepie jeszcze nie jest dostępna.  Miałam okazję napić się tego cuda, gdyż przywieziono mi kilka butelek z zagranicy, nawet już nie pamiętam z jakiego kraju, ale aktualnie jest ona niedostępna w polskich sklepach.



Wszyscy wiemy, że Coca Cola jest niezdrowa dla naszego organizmu, wszyscy też potrafimy jej skład wykorzystać w pozytywny sposób, w każdym bądź razie ludzie to pili, piją i pić będą. Tak więc, jeżeli będziemy za granicą i zobaczymy taką Coca Cole Life, czy warto ją kupić?

Hmmm...
Jeżeli ktoś jest ciekaw nowinek, to z pewnością warto, zawsze warto próbować nowych rzeczy !
Jeżeli mamy mało kasy i chcemy wypić coś co nam będzie na pewno smakowało, to odradzam ten produkt.



Czym się różni Coca Cola Life od "normalnej" Coca Coli.
- zawiera o połowę mniej kalorii od "normalnej " wersji
-słodzona jest  inną ilością cukru, czy zatem jest mniej słodka? Nie.  Według mnie jest po prostu zdecydowanie mniej intensywna w smaku, nie pobudza moich kubków smakowych tak samo jak klasyczna wersja Coca Coli, jest delikatniejsza, "słabsza" i  wydaje się być bardziej słodka.  Na inny smak Coli wpływa fakt iż jest częściowo słodzona cukrem a częściowo stewią - ostatnio jest moda na zastępowanie cukru/ słodzika tą rośliną. Ja się chyba nie przekonam, uwielbiam cukier, słodycze i u mnie po prostu to nie przejdzie. :) Ale zachęcam do próbowania, z chęcią się dowiem jak wam idzie przemycanie tej rośliny w kuchni, może i ja po wakacjach spróbuję. :)
- za granicą cena zbliżona do reszty napojów Coca Coli.




Nie wiem czy będzie popyt na Coca Colę Life, może jak będzie już sprzedawana w Polsce to zobaczymy więcej jej zalet, chociaż główną zaletą jest mniejsza liczba kalorii, ale kto z odchudzających się ludzi lub ludzi bardzo dbających o swoje zdrowie pije cole, niezależnie którą?

Osobiście nie czekam z niecierpliwością na wprowadzenie tego produktu, ale jestem pewna, że będzie duże grono zwolenników Coca Coli Life.



A teraz życzę moim czytelnikom miłego i słonecznego popołudnia. :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz