Translate

czwartek, 10 września 2015

Legoland - Gunzburg


 Zdj 1.

Witam ! :)

Dzisiaj inny temat niż zwykle, ponieważ chciałabym podzielić się z wami moją niesamowitą przygodą w Legolandzie w Günzburg'u w Niemczech. Miałam to szczęście, że mój chłopak uznał, to miejsce za godne odwiedzenia i przyznaję mu rację !
Nie znam osoby, która za dzieciaka nie lubiłaby bawić się klockami Lego. Ktoś zaraz pomyśli, że to miejsce typowe tylko dla dzieci. Nic bardziej mylnego. Faktycznie, warto się tam wybrać z dziećmi w różnym wieku, jest tam dużo atrakcji z których mogłyby skorzystać. Jednak dorośli, będą bawić się wyśmienicie, a śmiem nawet twierdzić, że lepiej niż dzieci, gdyż jest wiele możliwości na podniesienie sobie adrenaliny.

Zacznę jednak od tego jak kupić bilet. Najlepiej kupić online, wychodzi to najtaniej i najpraktyczniej ( co do parkingu itp. napiszę później ) oto link do oficjalnej strony :
 http://www.legoland.de/

Kupno biletu, dla niektórych może okazać się problemem, gdyż trzeba zapłacić korzystając z odpowiedniej aplikacji, która przekieruje nas do banku. Dodatkowym minusem jest język, niestety nie ma tłumaczenia strony na język polski. Najlepiej mieć cały czas włączonego translatora.

Jeszcze dodam tylko, ważną informację dla osób, które mają potrzebę do częstego odwiedzania toalety, otóż jest tam, po pierwsze bardzo dobre oznakowanie, co, gdzie jest, a po drugie toalet jest bardzo dużo. :)
Mimo wszystko polecam przy wejściu zabrać z "informacji" mapkę parku. Z pewnością się przyda.

A teraz przejdźmy do naszej wycieczki :) 

Nasze "łazikowanie" zaczęliśmy  od Fabryki klocków Lego (pierwsze zdjęcie ), gdzie przy wejściu czekała na nas niespodzianka ( nie powiem jaka, może ktoś z was zdecyduje się jechać, nie chcę psuć zabawy :) ). Ciekawie było zobaczyć jak powstają klocki. Mnie najbardziej zaintrygowało to jak powstają różne obrazki na klockach oraz ludziki. Cały ten mechanizm jest z pozoru prosty, ale jednocześnie niesamowicie rozbudowany.
Następnie daliśmy się wciągnąć w wir najróżniejszych atrakcji.

To była pierwsza atrakcja na którą poszliśmy. Pogoda jak widać nie była najpiękniejsza, ale nas to cieszyło, gdyż przynajmniej z początku nie było aż takich tłumów. Zdecydowanie polecam być ok. godzinę przed otwarciem parku. Parking dla samochodów był jeszcze zamknięty, a  samochody ustawiały się w kolejce do wjazdu. Uprzedzam jeszcze, jakby ktoś się wybierał kamperem, otóż kampery mają osobny parking. Oczywiście byłoby za dobrze, gdyby parking był bezpłatny, ale opłata wynosiła coś  6 euro za cały dzień, bilet parkingowy również można kupić online.


 Zdjęcia z wierzy widokowej.
                                                                                                                                                      



 Podwodny świat.


Przed wejściem do podwodnego świata. :) To miejsce trzeba po prostu zobaczyć ! Uwaga: w środku dnia niesamowite kolejki, a warto wejść tam z mniejszą grupką, szczególnie jeżeli liczy się na zrobienie fajnych zdjęć. ;)



Zdjęcie zrobiliśmy sobie w miejscu specjalnie do tego przeznaczonym. Oczywiście musieliśmy odczekać, aż nieziemska liczba dzieci, w raz z rodzicami wepchnie się przed nas, bo niestety nie wszędzie obowiązują kolejki... o czym w tym miejscu można się przekonać. 

Kolejne miejsce przeznaczone do tego aby poczuć się bliżej natury. :) Niby przeznaczone max do 150cm wzrostu, ale wchodząc na kolanach i nie prostując się w tej śmiesznej kopule, też da rade. Czego jestem dowodem. :)


 Co w tym miejscu można jeszcze zobaczyć. "Coś" co mnie po prostu zachwyciło! Otóż w tym wielkim, ogromnym, niesamowitym akwarium można zobaczyć swobodnie pływające rekiny, płaszczki  i multum różnych gatunków ryb. Mnie oczywiście oczarowały rekiny. Jak wygląda to miejsce. Czułam się jakbym była pod wodą, jakbym była częścią tego miejsca, z lewej strony akwarium, z prawej również i nad głową też, co najlepsze , nie jest to kilka zbiorników, tylko jeden ogromny ze zrobionym "tunelem" po którym się poruszamy. Naprawdę warto! Nam udało się wejść z początku, kiedy kolejka nie była jeszcze taka ogromna, ale ostrzegam, później można stracić sporo czasu oczekując na wejście. 

Co dalej... 



























 Wszystkie wystawy, nawet najdrobniejsze szczegóły zrobione są z kloców lego i tu taka ciekawostka, która pewnie zainteresuje większość panów, statki, samochody, dźwigi, pociągi itp. są ruchome. Mamy wrażenie, że przedstawione miasta żyją. Samochód wjeżdża na statek, przepływa tym statkiem po wodzie, przypływa do portu, zjeżdża ze statku i jeździ dalej po mieście.


Konstruktorzy Legolandu zadbali o to abyśmy mieli czynny wkład w to co się dzieje w miastach. Znajduje się dużo opcji aby coś gdzieś
 podnieść dźwigiem itd. :) Z tego co widziałam, nie tylko dzieci miały zabawę. :)






Wyznając zasadę, że nie tylko dzieci mają się dobrze bawić :  




A na koniec filmik z mojej ulubionej atrakcji w Legolandzie. :) 
Dodam tylko, że chwilę przed zamknięciem parku, chodziliśmy na "tą rzecz" kilka razy  pod rząd, oczywiście już zaprawieni, więc za każdym razem lvl 5  . :) 




Zachęcam was do zrobienia sobie wycieczki do Legolandu !  :)
Mam nadzieję, że mój post, pomoże wam również w tym aby się dobrze przygotować na spędzenie całego dnia w tym miejscu.

Miłego wieczoru . :)

22 komentarze:

  1. Ojaaa, jaka przygoda! Też bym chciała odwiedzić takie miejsce *O*

    Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie! może mi się też uda kiedyś tam pojechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym z mila checia sie tam wybrala! "D
    , pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że to tak nie ładnie, ale bardzo, bardzo Ci zazdroszczę tej wizyty <3

    beatade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post... Co powiesz na wspólną obserwację... ? :) Jak zaobserwujesz daj znać... odwdzięczę się tym samym... :) http://ola-watala.blogspot.com/2015/09/haul-cndirect-przeglad-sklepu.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziałam o istnieniu takiego miejsca :)
    Świetne zdjęcia, chętnie odwiedziłabym Legoland :3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjecia!!
    Ciekawy post!! *.*

    www.fashion-styleeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super! Zawsze chciałam do legolandu jak byłam mała!
    Dziękuje i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne miejsce i piękny blog :) Ja to marzę o wycieczce do Ameryki,ale zanim to się spełni pewnie trafię gdzieś bliżej,może akurat tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow wspaniałe miejsce dla dzieciaków :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe miejsce :)

    Pozdrawiam!
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, z chęcią bym tam pojechała :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale świetne miejsce:D chcę tam jechać:D

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne zdjecia na pewno bawiłabym się
    tam świetnie, może kiedyś uda mi się tam wybrać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne miejsce, na pewno można tam doznać wielu wrażeń :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne miejsce i piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezu, to byłby raj dla synka mojej przyjaciółki, musiałby kupić bilet na kilka dni :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne miejsce! Mam nadzieje ze kiedyś uda mi się tam być :>

    OdpowiedzUsuń